dijous, 31 de maig del 2012

del 23 al 27 d'abril

Dilluns, 23 d'abril
 CELEBREM SANT JORDI A L'ESCOLA
Al matí hem fet punts de llibre i el Certamen literari. Hem de felicitar dos alumnes de 3r i dues alumnes de 4t que han estat premiats pels seus treballs literaris.

Arol,  Berta, Íngrid i  Txell.
MOLTES FELICITATS!!!!

A la tarda, tocava fer la representació de la llegenda de Sant Jordi a càrrec dels alumnes d'educació primària.

Dimarts, 24 d'abril
Al matí ens han visitat les autores dels llibres de lectura que hem llegit durant el primer trimestre.
A tercer ha vingut l'Eulàlia Canal i a quart la Josefina Llauradó.
Després del pati, hem vist el curtmetratge "The fantastic flying books of Mrs. Morris Lessmore".
A la tarda, han començat les "2nd English Afternoons" on els alumnes de 3r hem respresentat l'obra de teatre "THE LITTLE RED HEN" per a tots els alumnes d' educació infantil i primària.

Dimecres, 25 d' abril

Els alumnes de 3r vam fer una sortida amb tren fins a Manlleu, per visitar la fàbrica de xocolata "Xoco-Ter" i conèixer el procés que segueix aquest aliment des del seu origen fins el producte final. També vam experimentar amb la xocolata i vam elaborar una rosa de xocolata.

Els alumnes de 4t ens vam quedar a l' escola i vam fer altres activitats culturals. Al matí vam anar a veure el "Gran Dictat" a càrrec dels alumnes de cicle superior.  A última hora del matí vam fer una rosa i una dedicatòria per la família. A la tarda era el nostre torn per representar l' obra de teatre en anglès que havíem preparat per les 2nd English Afternoons, "FEARLESS JOHN".

Dijous, 26 d' abril
Al matí hem fet TALLER DE POESIA. Hem treballat poemes sobre animals de Lola Casas. A última hora del matí hem anat al PLANETARI que tenim instal.lat al gimnàs de l' escola on hem vist una sessió sobre les estacions i la gran estrella, el Sol.
A la tarda tocava anar a veure la representació de l' obra de teatre en anglès dels alumnes de 5è, que es titulava "A donkey to market".

Divendres, 27 d' abril

De 9 a 10 hem fet activitats d' orientació sobre el plànol del nostre poble. A les 10 hem anat a fer una visita guiada a l' Arxiu Muncipal de Torelló i llavors hem anat a esmorzar als Jardins d' en Vicenç Pujol. A última hora del matí hem tornat a l' escola i hem posat en comú el que hem après de l' arxiu municipal.

A la tarda, de 3 a 4, un avi de l' escola ens ha fet una exhibició i ballada de baldufes. De 4 a 5 hem anat a veure l' última representació de les 2nd English Afternoons a càrrec dels alumnes de 6è, amb l' obra "Life is a little ironic, don't you think?".
I també ha estat la última activitat d' aquesta Setmana Cultural tan intensa i emocionant que hem celebrat a l' escola.

A reveure i fins l' any que vé.